Cécile Brand

Cécile is als leercoach vooral bezig met het coachen van studenten op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, samenwerken en groepsdynamiek. Haar expertise ligt in het ontwikkelen van ‘authentiek leiderschap’. Binnen ons team bewaakt Cécile als critical friend de kwaliteit van ons labonderwijs.

Buiten het lab is Cécile werkzaam als leercoach bij de opleiding Tourism Management van Hogeschool Inholland in Amsterdam/Diemen. Ze begeleidt studenten tijdens het eerste jaar, in het derde jaar als stagebegeleider en in het vierde jaar bij het doorlopen van het afstudeerproces.

Naast het coachen van studenten in hun ontwikkeling, verzorgt zij ook workshops voor collega’s waarin samen zij zich ontwikkelen op het gebied van Formatieve Evaluatie.

“Ik zie de ontwikkeling van authentiek leiderschap als de kern van Creative Future; (her)ontdekken van de passies en krachten van de studenten als uitgangspunt voor het ontwikkelen van creatieve vaardigheden om creatieve oplossingen te bedenken voor wicked problems in de ontwikkeling in Amsterdam Noord.”

3 vragen voor Cécile

 

1. Wat wil jij bijdragen aan onze learning community hier in Amsterdam Noord (en omgeving)?
Ik wil graag aan deze learning community bijdragen door het contact met de lokale stakeholders aan te bieden om labonderwijs aantrekkelijk te maken voor studenten.

2. Welke tip heb je voor het Urban Leisure & Tourism Lab Amsterdam om de samenwerking tussen onderwijs, onderzoek en het werkveld te verbeteren?
In het verlengde van bovenstaande is mijn tip voor het Urban Leisure & Tourism Lab Amsterdam om een ​​consistent beleid op te zetten dat de samenwerking met het werkveld borgt.

3. Wat is je favoriete plek in Amsterdam Noord en waarom?
Mijn favoriete plek is de Modestraat, omdat hier de studenten en leercoaches omringd zijn door alle relevante stakeholders! Dit draagt ​​bij aan de motivatie van de studenten en de leercoaches om hun best te doen om mooie concepten te bedenken, die de bewoners van Amsterdam-Noord verenigen en de toeristen aantrekken.

Terug naar het overzicht